Princess Classics.

                        
Jag var och kikade på Disney on Ice i fredags. Jag och Sarah tog med oss hennes lillasyster Wilma som förkläde. Trots en hel del irriterande ungar och lite hetsigt tempo bland publiken så var det en härlig kväll. 
Jag hade en gul rosett i håret kvällen till ära.
Wilma posar i sin fina mössa.
Och Sarah är lika snygg som vanligt!

Alla bra låtar och prinsesshistorierna vi älskar!


Och om jag hade fått bestämma hade alla gått runt i prinsessklänningar hela tiden.
Tänk att gå ut och klubba klädd såhär:

Jag har fortfarande en kärleksaffär med den klänningen. Kommer antagligen aldrig använda den igen men det gjorde sig otroligt bra den där natten för två år sedan då jag dansande hela natten lång på vår skolbal.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh disney on ice! vad avundsjuk jag blir! den hade jag också velat se =) allt bra sanne??kramar!

2009-01-12 @ 22:04:00
URL: http://aletta.blogg.se/
Postat av: underbaraclara

Vilken vacker klänning. Tack för din fina kommentar. Jag bler jätteglad :)



Trevlig helg!

2009-01-30 @ 23:27:55
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0