Magkänsla.

Det är viktigt att göra saker som känns bra i magen. 
Inte göra saker för att man borde utan bara för att man vill.
Jag hade planerat en sväng på stan för att inhandla lite viktiga nödvändigheter.
Men jag kände inte för det när jag vaknade.
Istället kände jag för att sitta ensam på ett fik, läsa tidningar och dricka kaffe.

Så jag gjorde det.

Tog en sakta lunk genom snöfallet. Gick i snöhögar.
Sen satte jag mig på Kaffemoster med en kaffe, chokladboll 
och en hög av deras tidningar.

Sen köpte jag gula blommor till Seb på vägen hem.
För att han är fin.

Klockan fem ska jag träna.
Inte för att bli snygg. Inte för att jag borde.
Utan för att jag vill.
För att afrikans dans gör mig jätteglad.

Ikväll ska jag sitta ensam framför Beverly Hills säsong två.
Och pyssla med ett collage jag jobbar på.

Jag trivs.


Now, bring me that horizon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter sundt. (Stavas det så?) puss

2009-02-23 @ 14:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0