Ljuset i tunneln.


Jag och Ylva har varit galet effektiva idag. Vårt samarbete för att tyda Nozicks kritik har varit fenomenalt. Nu ska jag bara överleva morgondagen, skicka in den sista hemtentan. Sen är jag äntligen ledig. Min hjärna behöver vila.

Såhär såg jag ut i morse;


Det blir lätt lite fånerier när en viss herre endast fått 4 timmars sömn och 
ska skynda sig iväg till jobbet. Han är som tur är söt trots allt!

Föresten är jag inne i en period där jag stjäl Sebs tröjor. Mjuka, stora och mysiga.
Och snygga. Praktiskt!

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha ja men jag tyckte att det var läskigt, då känner jag verkligen mig gammal. När man var mindre vågade man ju nästan allt...fy fan. haha ändring på det!=)

Hur går det för dig med skolan o allt? ja jag tycker verkligen vi får styra uppp nått roligt snart med alla=) Puss

2009-02-02 @ 11:33:32
URL: http://aletta.blogg.se/
Postat av: sarah

jag har läst.

2009-02-08 @ 20:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0