Bortom Stjärnan.

Jag har läst den här boken otroligt många gången. 
Fortfarande ger den mig gåshud, rinnande tårar och ett svällande hjärta.
Jag blir stark av hennes ord.
Hon skriver så vackert.
Om livskraft, inneboende styrka, vida oceaner och självklart kärlek.
Kärlek till våra medmänniskor och livet i sig.
Kärlek som det enda sanna sätt att leva.



I've read this book a hundred times.
And it still makes me cry.
She writes extraodinary.
About love, love as the only true way to live your life.

Kommentarer
Postat av: Josef

Jag har precis börjat med den boken, det var sjukt lätt att komma in i den direkt.

2008-10-08 @ 09:57:23
URL: http://tainted.webbogg.se/dirtlove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0