Att utforska sig själv.

Jag är så förbannat nöjd med mitt liv. Jag är på rätt plats, med rätt personer och påväg åt rätt håll. Att spendera löjligt mycket tid med sig själv ger fantastiskt resultat. Hösten har börjar bra och fortsätter i samma bana.
Och filosofi är något jag rekommenderar alla att läsa!

Jag är otroligt tacksam att känna denna tillfredsställelse jag nu upplever flera gånger varje dag. Nuförtiden gör jag endast saker jag själv vill. På riktigt. Hela tiden. Och jag vilar och myser mer än jag någonsin gjort. Fantastiskt.

Umgås mycket med dig själv, det är ett spännande sällskap.


bus och kärlek.


When you spend a lot of time by your self funny things happends. You think, you grow, you learn to love life more.
I only do thing I really want to do nowadays. 
Get to know yourself more, it's a wonderful experience.

I'm livning the dream.

Kommentarer
Postat av: Hilda

Gumman! Vad underbart att känna så där! Själv har jag en groende känsla om att jag är på fel plats vid fel tillfälle. I och försig med rätt person, men inte så mycket mer känns det som. Jag hoppas att det ska gå över. Kanske räcker det att ha en positiv inställning. Jag ska prova det.



KRAM KRAM

2008-10-27 @ 13:53:40
URL: http://hildas.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0