Över ytan.

Soliga dagar. Fina dagar. Härliga dagar.
Och vem ligger då hemma med influensa! 
Den mystiska sjukdomen har kretsat på jobbet ett par veckor. Slår till hårt, men bara när man minst anar det.
Så jag har verkligen varit under ytan ett par dagar. Under täcket
Men nu, nu börjar livsandarna återvända!

Bjuder på lite bilder från solskensdagar innan influensan.
 
Kaffe och kaka på gräset utanför Sarahs nya lägenhet.
image158


image161
Jag och Ika på Locatelli. Lyckades missa qiuzen som vi kommit dit för, typiskt.
Riktig sommarkväll!

image162
Bara ben i stan. Sushi vid kanalkanten. Härligt!

Pinnar? Äta?
Hur kan ett mongo som Jonna göra sådan succé på sina arbetsintervjuer?!


Wesslan vid kanalen.
Alltid lika välklädd!

image165
Min andra piggeln. På rad! Kan man bli annat än lycklig?


Min Seb är snygg, jag ser mest ruffsig ut.

Hoppas era solskensdagar varit bra.
Puss på er!






Kommentarer
Postat av: Anna

haha härligt att min vad ser helt galet stor ut på bilden =)

2008-05-14 @ 22:11:11
URL: http://www.modette.se/sapereaude/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0