Vårväder

Jag mår bra. Allt snurret med nytt jobb har löst sig på bästa möjliga sätt.

I fredags hade jag flera säljjobb att välja på och var pirrig inför ett provjobb på 'Istället', en bar i linné.
På lördag vaknar jag upp på strålande humör och alla dimmor har skingrats. 
'Istället' kom som en skänk från ovan.
Klockren personal, trevliga gäster och så gjorde jag redan första kvällen succé. 

Så jag är tillbaka i restaurangbranschen igen, och det känns fint! Dricks på fickan och lediga dagar. DET är min melodi!

Så nu får ni besöka mig på Istället och Buddhabar, kommer jobba på båda krogarna. Yey.


Idag tog jag mig en promenad tillsammans med Sarah i vårvädret. Underbart, jag älskar solsken!
465144-45
Vårtecken!
465144-43
Jag lyckades inte snurra bilden rätt, datorn krånglar, men ni kan väl vrida skärmen?^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0