Mars. Mellan vinter och vår.

465144-53
Man är allt lite solskenskrank såhär precis innan våren riktigt dragit igång. GAH.


image54image55
Funderar på att klicka hem en sån här liten läckerbit från American Apparel. Kan dock bli en turkos istället, det är ju faktiskt sommar snart. Hoppas jag.


Melodifestival ikväll. När man ligger hemma med magont är det faktiskt OKEJ att titta på spektaklet. Men ack så skönt det ska bli när det är över. Då kanske folk behagar att leta sig ut till krogarna på lördagskvällarna och ge mig dricks istället för att sitta hemma och förfesta! 'hetsigt'

Inte ofta man faktiskt är lite sugen på att jobba! Jag gillar verkligen Istället, och alla snälla människor där. Och den goda personalmaten^^ Nu får jag allt bli frisk helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0