Glasbitar.

Någon omedveten del av min kropp verkar vilja göra revolt mot faktumet att det står väldigt många glas på våra kökshyllor. Denna omedvetna del har tagit hjälp av olika kroppsdelar för att eliminera så många objekt som möjligt.

Alldelens nyss var det benet som fick hjälpa till lite lätt.
Och nu ligger glassplitter över hela vardagsrumsgolvet.

              

Då är det alltså återigen dags för nattdammsugning!


Jag tackar också Anna för en härlig kväll i familjen Wessmans trädgård. Mer sånt.

Anna Wessman, helt serri, med latte och brownie utanför pedagogen.
image185
( Eftersom min dator vägrar vrida på denna bild får ni hålla tillgodo med den sne. Eller vrid ditt söta huvud lite åt sidan alternativt vrid skärmen.)

Kommentarer
Postat av: sarah

Samma problem med min dator. Men har man bärbar dator så är det ju bara till att vrida, problem solved!

2008-06-02 @ 23:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0