Spontan onsdag.

Jag och min kära vapendragare Anna bestämde oss för ett glas vin igår kväll. 



Vi ett tidigt val för oss till vasastan och vi slår oss tillslut ner vid bardisken på Viktoria. 
Ett glas vin blir snabbt fyra, speciellt när de intas under mängder av skrattanfalll och skapande skriverier. Vi kan ha knåpat ihop årets bästa krönika. Sofistikerade diskussioner blev till hetsigt nachosätande och bondande med både personal och övriga gäster.

Vid det här laget inser både jag och min själsfrände att klockan tickat på och det är dags att dra sig vidare. In på Deep där kvällen fortsätter. Aldrig har det varit så billigt att dricka för mycket. Det tackar vi självklart Seb för.(Och övrig personal som praktiskt nog börjar känna igen mig)
Överlag var kvällen helt klart över förväntan och jag har mått som jag förtjänat hela dagen.

Men en fråga återstår.
Vad gjorde den här liraren på Deeps damtoalett?
image11

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha... love him! (or her?)

2008-02-22 @ 07:46:48
Postat av: Johanna

Så trevligt. Blir snabbt en trogen läsare, det vet du! Kram

2008-02-22 @ 12:33:09
URL: http://johannahellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0