Lördagskväll och -natt.

Klockan 7 skulle vi samlas på Halta Lottas för att fira Sarah Bydéns 20onde fördelsedag, klockan halv 9 hade äntligen hela gänget dykt upp. Det är lätt att bli sen när det blåser halv storm utomhus!
465144-14
Sanne och Anna är på G!

Sarah fick både eldkastande drink, pussel, skön sång och en Lexus!


Personen som får hedersutnämnande är vår allas älskade Nenne Psilos. Kvällens citat var alla hennes;

-"Hallå! Jag har jättefina underkläder på mig ikväll! Fast, jag börjar ångra mig."
-"Jag skulle vilja beställa lite mat. Kan jag få bestick till?"

465144-15

 
När Halta Lottas började kännas för trångt drog mästerduon Sanne och Anna vidare till staden och berså blev invaderat. Väl där förvandlades vi till bittra flickor och skrattade åt oss själva och alla människor omkring oss. Anna hade ont i halsen så alldelens för många shot gled ner. 
Efter en stund fick vi celebert sällskap av min storebror och hans vän Oscar. Då blev det också appeltinis för hela slanten. "go easy on the tiinii!"




Kommentarer
Postat av: Nenne

Hahaha :) Tråkigt att vi skiljdes åt men det tar vi igen!

2008-02-24 @ 14:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0