Födelsedagfirande en söndag.

Så. Ännu en gårdagskväll att berätta om.

Började klockrent hemma hos Jennifer. Tårta, paketöppning och alldelens för mkt bål.         

Efter detta började skrattmaratonet. 
Alias spelades, vilket är ett hysteriskt roligt "gissa-vilket-ord-jag-menar-utan-att-nämna-just-det-ordet"-spel. När man som vi var ett gäng med många tävlingmännsikor, flera språkpoliser och allmänt lättskrattande personer kan det ju inte sluta på något annat sätt än succé! 

<--bästa laget!

"Idéaffär!" Att sätta ihop ordet affär och idé kan lätt bli fel!
"Som hon är!" Kristoffer pekar på Jennifer. Jonas svarar kvickt "Underordnad!"
"Gör man innan sex!" "Ber!"

Vidare med ännu en skrattretande lek. En dryckeslek där man ska likna djur.(Ytterst svårt att förklara via text)
Efter en uppvärmning av alias och alkohol gick denna leken snabbt utför. Skrattanfallen fick tårarna att spruta, svetten lackas och alkoholen snabbt försvinna. 

465144-34

Jag älskar att skratta! Vilken underbart förfest!


Utgången gick, som alla andra övriga söndagar, till Park Lane och spritluckan. Jag och Jennifer hamnade som vanligt vid blackjackbord och jag gick hem med 400kr extra på fickan, bra utgång:) Stämmer!



Kommentarer
Postat av: Seb

Kul läsning och fina bilder. Men jag kan inte förstora de flesta av dem. Är stolt över dig kakan, blogga vidare!

2008-02-26 @ 07:39:01
Postat av: Sarah

Bra jobbat vid blackjackbordet!

2008-02-28 @ 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0