Att lära sig andas.

image39

-"Andasss normaaaaalt"
Enkelt att andas normalt när jag spänner varenda muskel i kroppen! Instruktionskärring!

En arbetsinterjvu avklarad, en annan interjvu inbokad imorgon och jag är lika förvirrad som vanligt. Jag vill göra så mkt att jag inte har den blekaste aning om vad jag vill.
Hunnit med att förbanna kollektivtrafiken, älskat min bil och satt i mig en hel del latte(lattar? lattisar?).

Hälsade på fröken Anna som ligger hemma med influensa. Då kan man behöva både veckotidning och singoallakex för att bli lite uppmuntrad. 
-"Jag hade bara 38 graders feber imorse, men sen när jag satte min för att plugga smög den upp till 38,7. Så då tog jag två treo och låtsades som det regnade"

Nu ska jag ägna min Sebastian lite uppmärksamhet, det ser ut som ha behöver det!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0