Utmanad.

Namn jag går under: Det där med smeknamn har aldrig varit min grej, men; Kaka och mongo kan jag väl skrapa fram!

Saker som skrämmer mig: Människor utan framtidvisioner, skräckfilmer och väckarklockor

Jag har på mig: En fin röd sommarklänning och ett tunt vitt lackskärp

Sanningar: Fetma är ingen sjukdom utan ett beroende, man SKA dricksa på krogen om man inte är missnöjd och det finns vanliga människor respektive övermänniskor.

Saker jag verkligen vill ha: Ett no-limit shoppingkonto, ett klockrent yrke, en central våning med fet balkong och kvällssol.

Jag utmanar: 
Anna Wessman - www.modette.se/sapereaude/blogg
Sarah Richards - sarahrichards.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Anna

Aaah spännande med utmaning, vill du ha en likadan uppställning fast skarpare lr? Let´s do this ! =)

2008-04-29 @ 22:22:47
URL: http://www.modette.se/sapereaude/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0