Jag rycker upp mig.

Jag vet att mitt uppdaterande varit uselt, men nu är flytten klar och 3 modemet som bråkat med mig är än en gång installerat. Så nu ska det väl gå att styra upp bloggandet igen. Så nu kör vi igen!


modemet som gett mig så mkt huvudbry


Istället's internet och Josefs peppande löste modemproblemen.



Som alla vet har sommaren smygit sig på en aning, kommer väl inte vara så länge men några fler latte i solen ska vi väl lyckas dra i oss!






Och för att avsluta denna början nr 2 så hälsar vi allas vår Anna Wessman välkommen till bloggvärlden
www.modette.se/sapereaude
och eftersom hon får ta massa bilder på sig själv och sina kläder förväntar vi oss att hon kommer stanna!:D
image131

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, du känner mig alltför väl =)

2008-04-29 @ 08:42:30
URL: http://www.modette.se/sapereaude/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0